9 Mayıs 2011 Pazartesi

Bence hala

Her geçen anın sonunda hala
Alışamadım yokluğuna dercesine
Seni düşünüyorum,
Günde bilmem kaç kez.

Başkalarını koymaya çalışıyorum yerine,
Sevmeye çalışıyorum.
Merak ediyorum;
Bir başkasının, senden başkasının
Tutabilir miyim elini aynı sıcaklıkla
Öpebilir miyim korkusuzca
Bakabilir miyim gözlerinin en derinine
Bulabilir miyim aynı huzuru sarılınca
Atlar mıyım ki boynuna koşa koşa?
Başımı omzuna yaslayınca, güven duygusuyla dolar mı içim
Canım sevgilim diyebilir miyim
Çocukça heyecanlar yaşar mıyım yine
Her şey hem tanıdık, hem yepyeni gelir mi bana
Görebilir miyim kendimi bakınca,
Peki ya seni görür müyüm orda?

Korkuyorum.
Her gittiğim yerde,
Her ‘acaba’ dediğim kişide,
Seni hatırlamaktan korkuyorum.

Ben sana hayatımda ol demiştim,
Hayatım ol dememiştim ki.
Bana öyle geliyor ki,
Ben hala özlüyorum seni.

1 yorum: