7 Mart 2011 Pazartesi

Hoşgeldin

Bir gün.
Sadece sen değil;
Ben değil,
Zaman da doğru olacak.

Bileceğim ki;
Babamdan sonra, beni en çok seven erkek de sensin,
Aynı şefkatle alnımdan öpen de..
Elimi tutman, kalabalıkta rahat yürüyeyim diye değil;
Hiç bırakmak istemediğinden olacak.

Bileceğim işte!
Hep aynı şekilde seveceksin beni.
Özenerek hazırlandığımda da,
Ağlayıp makyajım aktığında, gözümü güne yeni açtığımda da..
Ne bir eksik, ne bir fazla.

Kalbinde insan sevgisi de olacak, içinde Allah korkusu da.
Ne ufak hesapların, ne de 3-5 günlük çıkarların adamı olacaksın.
Bugün dediğin; yarın kıvırdığın olmayacak.
Lafının da, sevginin de durabileceksin arkasında.
O olgunlukta olacaksın çünkü.
Yaşadıkların ardında, hedeflerin önünde yer alırken,
Sadece bir ilişkiden değil, hayattan da ne istediğini biliyor olacaksın.

Arayamadığında; ‘işi bitmemiştir’
Görüşemediğimizde, ‘isteyip de gelememiştir’, diyebileceğim gönül rahatlığıyla.
Emin olucam çünkü; ilk fırsatta hep bana koşacağından.
O güveni vermiş olacaksın bana.

‘Dediğim dedik, astığım kestik’ olmayacak ama;
Hesap da soracaksın,
Yeri gelip karışacaksın da.
Ve hep ne isem, o olucam yanında.

Elinde çiçekle çıkıp geldiğinde; bu mecburiyetten ya da başka bir hesaptan olmayacak.
Hele ucuz taktiklerden, hiç.
Geçerken görüp; lilyumu ne çok sevdiğimi hatırlamış olacaksın sadece.
Ve aldığımda edeceğim tebessümü..
Hep mutluydum ama, ‘seninle bir başka mutluyum’ diyebileceğim.
En anlamsız şeyler bile, sen olduğun için bir anlam kazanacak.

Herkese;
‘Adam gibi adam’ diyebileceğim senden bahsederken..
Başımı koyunca göğsüne, ve sırtımı yaslayınca sana
Bileceğim.
Emin ellerdeyim ve bu huzuru başka kimse veremez bana.

Ve dicem ki;
'Bu zamana kadar karşıma çıkan herbir kişi, sana yaklaşmakmış bir adım daha
ve
Bu zamana kadar karşına çıkan herbir kişi, seni bana hazırlamış aslında..'

Hoşgeldin hayatıma J




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder