4 Mart 2011 Cuma

Palavra

'Kimseyi görmedim ben
Senden daha güzel
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha özel'
Tanıdık, dimi?

En çok sizi sevmiştir hep
Onu dünyanın en mutlu adamlarından biri yapmıştır varlığınız
Ne şanslıdır
Siz karşısına çıktığınız
Ve o;
Kendi gibi birini bulduğu icin..
Dimi?

Çok iyisinizdir
Fazla iyi hatta
Ve sizi tanıyana dek;
Hiçkimseyle tanıştırmamıştır ailesini
İlksinizdir yani..
Ayrılık lafını da ağzınıza almanız yasaktır
Bu bakımdan;
Sonsunuzdur çünkü.
Dimi?

Masadan kalkıp gidilmeyecektir asla
Sözler verilmiştir,
Eller bırakmıcaktır birbirini.
Çok özelsinizdir,
İlişkiniz de öyledir keza.

Farkındadır onun için yaptıklarınızın
Sevginizin de..
Kıymetinizi de hep bilecektir ondan.
Artık doymuştur,
Ve büyümüştür de.
Ne istediğini çok iyi biliyordur ondan
Hıı zaten bulmuştur, aradığını da
Dimi?

'Ayinesi iştir kişinin, lafa bakılmaz' diye bir sözü vardır, Mevlana'nın..

Bir de;
'Az laf, çok iş' diye, büyüklerimizin..

Ve çok bilindik bir şarkısı Ajda'nın;
'Aynı sözler söylediğin
Hep boş sözler, kolay sözler
Bu hergünkü
Sudan sözler, boş vaatler
Daha neler!
Çok dinledim
Hepinizde aynı taktik, aynı yalan
Beğenmedim.
Palavra, palavra, palavra
Hepsi palavra
İnanmam sana'

Yapmayın beyler!
Büyüyeceğinize, küçülüyorsunuz.
Olmuyor.

1 yorum: